Шаблон відстеження adword для Яндекс метрики
Створюю і просуваю комерційні сайти та інтернет-магазини з 2008 року. 28-03-2017, 23:06 1 208 0
У Яндекс метриці є глюк - вона не показує переходи із рекламних компаній AdWord, і нижче піде мова про те як допомогти москальській статистиці відслідковувати рекламні оголошення амерекоса.
Шаблон UTM мітки для всіх оголошень кампанії.
Для цього тепер досить лише у налаштуваннях кампанії проставити наступний шаблон URL:
{lpurl} (утворений від Landing Page URL) - новий параметр. Це кінцевий URL, який ви прописуєте в рядку URL самих оголошень. Наприклад, якщо оголошення посилання на вашу посадкову сторінку http://my-site.ru/landing.html - то це і є кінцевий URL і він підставитися замість {lpurl}. Щоб правильно формувалася посилання, зверніть увагу на закінчення адреси посадкової сторінки. Якщо посилання веде на каталог і закінчується слешем, або посилається на кінцеву сторінку, то залишаємо як у прикладі, якщо без слеша, то додаємо слеш в шаблон {lpurl}/?utm_source.... У будь-якому випадку протестуйте, щоб CMS сайту правильно обробляла URL.
{keyword} - так само параметр Буде - у нього місце підставитися ключове слово, за яким був викликаний показ оголошення.
{creative} - Унікальний ідентифікатор оголошення.
Шаблон на рівні облікового запису, то замість назви кампанії можна вказати {campaignid}
шаблон буде мати вигляд:
{lpurl}?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term={keyword}&utm_content={creative}&utm_campaign={campaignid}
Замість {campaignid} буде проставлятися ID кампанії