Поведінкові фактори SEO
Створюю і просуваю комерційні сайти та інтернет-магазини з 2008 року. 16-02-2014, 22:03 1 701 0Поведінкові фактори тісно пов'язані з відвідуваністю сайту, докладної статистикою і юзабіліті сайту, а також його повноцінним унікальним змістом, що робить його привабливим для користувача. Подібний алгоритм націлений на поліпшення якості сайту, його конкурентоспроможність, корисність.
Сьогодні пошукові машини демонструють стійку тенденцію, орієнтуючись при ранжируванні сайтів саме на поведінкові фактори, а значить, їх аналіз стає досить значною частиною SEO -оптимізації. Незважаючи на те, що самих факторів як таких не набереться і десяти, пошукові машини - і Яндекс, і Google віддають перевагу обліку поведінкових факторів при формуванні алгоритму ранжирування.
Поведінкові фактори:
- Вхід на сайт,
- час перебування,
- перегляд сторінок,
- кліки на пропоновані посилання
- повернення на сайт.
Програми служб, які ведуть статистику відвідувань сайту LiveInternet і Google Analytics, вважають важливим облік так званих відмов. Відмова означає, що ледве потрапивши на сайт за посиланням, користувач в ту ж мить закрив вікно, не зацікавився, не затримався і на пару секунд, відмовився від перегляду змісту. Причиною відмови може бути і невідповідність змісту сайту запиту, і його низька якість, і відсутність нової інформації. Як би то не було, існує думка, що 60 % відсотків відмов несприятливо впливають на позиції сайту у видачі. Час, який відвідувач залишався на сайті, і показник відмов - два найвагоміших поведінкових фактора для пошукових систем.
Робота з поведінковими факторами - цілий напрям інтернет-маркетингу, пов'язане з соціальними, психологічними критеріями, підбору цільової аудиторії, моніторингу роботи конкурентів. Відповідно, пошукові системи працюють в напрямку створення технологій, що дозволяють якомога точніше відображати поведінкові фактори у своїй роботі. Так Яндекс на сьогоднішній день використовує, крім обліку поведінкових факторів, ще й технологію Матрикснет, яка за допомогою ручної оцінки реальними користувачами визначає релевантність сайту. Тобто, ставляться серйозні перепони маніпулюванню оптимізаторів пошуковими машинами і підтримується створення якісного інтернет-продукту.