Розробка, підтримка, SEO, просування, соцмережі та реклама сайтів ☣
Кабінет клієнта
Зареєструватись Забули пароль?
» » » Внутрішня оптимізація сайту

Внутрішня оптимізація сайту

Створюю і просуваю комерційні сайти та інтернет-магазини з 2008 року. 3-04-2013 3 587 0
+5 2 3.5-1.5
Внутрішня оптимізація сайту

Під внутрішньою оптимізацією розуміють дії, що спрямовані на підготовку вашого сайту до сканування пошуковими системами з метою попадання в топ сайтів.

1. Оформлення інтернет - сторінок за допомогою текстів:

1.1.1 Кількість і розмір тексту на сторінках:

Найбільшою цінністю для пошукових систем мають насичені інформацією сайти. Тому варто робити Ваш сайт максимально наповненим текстами.

Найбільш прийнятними вважаються сторінки, які містять не менше 500, а краще 3000 слів, або від двох до двадцяти кілобайт, що складе приблизно 2 - 20 тисяч знаків.

Цілком очевидно, що у веб-сторінки, яка містить невеличкий текст, набагато менше шансів увійти в число ресурсів, найбільш часто відвідуваних пошуковими системами.

Також, значний обсяг тексту на Вашій сторінці дозволить їй придбати додаткову видимість в системах-пошукових завдяки нечасто повторювались і незапланованим фразам, що, у свою чергу також приверне додаткових візитерів.

1.1.2 Кількість ключів, що знаходяться на сторінці:

Ключові (базисні) вираження повинні хоча б кілька разів повторюватися у текстах. Кількість можливих повторень безпосередньо залежить від розміру інтернет - сторінки. Якщо обсяг досить великий, можна використовувати і набагато більшу кількість повторень.

Ключові фрази, словосполучення з кількох слів потребують окремої уваги. Оптимально результату можна досягти, використовуючи дані словосполучення саме в певному порядку, щоб вони звучали як повноцінна фраза. Крім того, в тексті необхідно розмістити і окремі слова з цього поєднання.

Наведемо приклад: Ми робимо оптимізацію сторінки за допомогою словосполучення «dvd програвач». Оптимально буде, якщо ця фраза буде зустрічатися в тексті не менше десяти разів. Слово «dvd» має зустрітися ще сім разів, а слово «програвач» не менше п'яти разів. Ці цифри відносні, але дозволяють наочно ознайомитися з пропонованою ідеєю.

1.1.3 Щільність, якої повинні мати ключові слова:

Поняттю «щільності» в даному контексті відповідає частота змісту слів у текстових документах. Цей показник вимірюється у відсотках. Наведемо приклад: будь-яке слово зустрічалося Вам на сторінці, що складається в середньому зі ста слів, п'ять разів, то можна зробити висновок про те, що щільність даного слова складе 5%. Невисока щільність може сприяти тому, що система - пошукач не зверне увагу на слово. Через підвищену щільності може включитися спам-фільтр системи, що призведе до штучного зниження вашого ресурсу в результатах пошуку через частого повторення фрази.

Найефективнішою і раціональної є щільність ключових фраз близько 5-7%. Якщо фраза складається з декількох слів, необхідно зробити підрахунок суми густин всіх слів, що складають дане словосполучення, причому дане числове значення повинно знаходитися у вищевказаних межах.

Практикою доведено, що велика щільність ключів особливого сенсу не має, хоча і не тягне за собою будь-яких негативних наслідків.

1.1.4 Місце розташування ключових слів на сторінці:

Не варто багато говорити з цього приводу. Важливо: найбільшу вагу для пошукачів мають слова чи фрази, розташовані на початку текстового документа.

1.1.5 Стилі, які використовуються при оформленні тексту:

Текстові документи, розташовані в певному порядку, мають найбільшу значимість для пошукових систем.

У даному випадку можна порекомендувати наступне:

Використовуйте ключові вираження в заголовках. Це може бути текст, який виділений тегамі «Н», а також тегамі «h1» і «h2». Незважаючи на те, що сьогодні, використовуючи каскадні таблиці стилів (css), можна заздалегідь визначити до якого виду належить текст, який виділений даними тегами, і теги «Н» не мають такого значення, як раніше, їх не варто скидати з рахунків.

Можна виділити ключі напівжирним шрифтом, краще рази два-три в тексті. Для цього рекомендується замінити більш традиційний тег «B» (bold) на тег «strong».

1.1.6 Робота з тегом «TITLE»:

Дуже значимий для систем - пошуковиків - тег «TITLE». Важливо використовувати ключові слова саме в цьому теге.

Можна відзначити таку важливу деталь: якщо в посиланні на Ваш ресурс у пошуковій системі буде міститися текст з вищевказаного тега, можна сказати, що це стане своєрідною візиткою Вашої сторінки.

За цим посиланням відвідувачі зможуть потрапити на Ваш ресурс, тому недостатньо додати тег «TITLE» ключові фрази і слова, необхідно зробити його насиченим інформацією і привертає увагу.

Зазвичай у видачу системи - пошукача включається від п'ятдесяти до вісімдесяти знаків з «TITLE», тому Ваш заголовок не повинен перевищувати дану довжину.

1.1.7 Розміщення ключових слів в тексті посилань:

Краще всього використовувати ключові слова в вихідних посиланнях, які Ви додаєте зі своєї сторінки, або на різні мережеві ресурси, або на свої внутрішні сторінки. Це дозволить Вам одержати деякий пріоритет при ранжируванні.

1.1.8 Теги зображень «ALT»:

У всіх зображень, розташованих на сторінках, існує спеціальний атрибут, що має назву «альтернативний текст», заданому в тезі «ALT». Він виводиться на екран, якщо у Вас не виходить зробити закачування зображення, або зображення блокується в браузері.

Обробляючи сторінки, системи пошуку зберігають в пам'яті формат тега ALT, але не використовують його при ранжируванні результатів пошуку.

Сьогодні достеменно відомо, що система Гугл бере до уваги текстові документи в тегу ALT тих картинок, які є посиланнями на інші ресурси, інші ж теги ALT не використовуються.

Загалом, можна порекомендувати обов'язкове використання ключів в тегах ALT, хоча це втім, і не принципово.

1.1.9 Опис сторінки за допомогою Мета-тега Description

Призначення даного тега полягає в завданні опису сторінки. Він не впливає на ранжирування, проте даний факт зовсім не зменшує його значущості. Велика кількість систем - пошуковиків (в їх числі, широко відома і популярна Google) демонструють дані з цього тега в пошукових результатах. Для цього тег Description повинен бути присутнім на сторінці, крім того, його склад повинен відповідати вмісту сторінки і запитом.

Слід надати особливо пильну увагу тому, що досягнення досить високих показників в результатах пошуку не є гарантією залучення великої кількості потенційних відвідувачів. У тому випадку, якщо Ваші конкуренти створять більш цікавий опис в результатах видачі, ніж Ви, то користувачі віддадуть перевагу саме їм, а не Вам.

Саме з цієї причини першорядне значення набуває правильне і професійне складання мета-тега Description. Основні принципи у його складанні наступні: стислість, насиченість інформацією, привабливість і обов'язкова наявність ключових слів і виразів, які характерні для Вашої сторінки.

1.1.10 Робота з Мета-тегом Keywords:

Раніше використовувався для того, щоб знаходити ключові слова сторінки. Сьогодні практично не використовується.

Однак все-таки варто зробити заповнення даного тега. Дотримуйтеся таких критеріїв: додавайте тільки ті слова-ключі, які є на сторінці.

Ну з текстовим наповненням Вашого ресурсу на кшталт проблем виникнути не повинно, якщо у Вас немає часу, або Ви не знаєте де взяти якісні тексти - дозвольте запропонувати професійні текстові послуги нашого сервісу. 

2.0. Структура сайту:

2.2.1. Кількість сторінок сайту:

Загальновизнано, що чим більше у інтернет - ресурсу сторінок, тим більш привабливим він стає для пошукових систем.

Ще один момент, на який варто звернути найпильнішу увагу: якщо Ви поступово будете інформаційно збагачувати свій сайт, то системи-пошукачі порахують даний факт ознакою розвитку і зростання, що дозволить Вам отримати ряд додаткових переваг при ранжируванні.

«Навантажувати» Ваш ресурс найрізноманітнішою інформацією: нехай це будуть новини, поради, огляди і т.п.

2.2.2. Навігаційне меню:

Навігаційне меню є у будь-яких сайтів. Якщо вибуде використовувати слова-ключі в посиланнях меню. Це додасть велику значимість сторінок, на яких Ви посилаєтеся.

2.2.3.Використання ключових слів в назві сторінки:

Якщо Ви використовуєте ключові висловлювання на назві файлу у форматі html, це також принесе позитивний ефект на місцезнаходженні сторінки в результатах пошуку. Однак це можливо тільки для запитів на англійській мові.

2.2.4. Намагайтеся уникати підкаталогів:

У випадку, якщо Ваш ресурс складається з середньої кількості сторінок (як правило, близько кількох десятків), краще розташувати їх у папці, іменованої кореневої директорією сайту. У такому разі вони стануть більш значущими для систем пошуку.

2.2.5. Одна сторінка - одна ключова фраза:

Проведіть оптимізацію кожної Вашої сторінки під складену Вами ключову фразу. Але не варто намагатися оптимізувати сторінку під велику кількість фраз, максимум 2 -3, інакше Ви не отримаєте бажаного результату.

2.2.6.Оптімізація головної сторінки сайту

Адаптуйте Вашу головну сторінку (ім'я Вашого домена, а також index.html.), Під найбільш значущі для Вас фрази. У цієї сторінки найбільше можливостей зайняти лідируючі позиції в рейтингу пошукових систем.

Можу Вам сказати з власного досвіду: кількість загального пошукового трафіку, що припадає на головну сторінку сайту, може скласти від 30 до 40%.

 

2.3.Найбільш поширені помилки:

 

2.3.1. Застосування графічних заголовків:

Найчастіше при дизайні сайту використовується своєрідна «шапка», що представляє собою досить велику картинку, яка містить назву, логотип і тому подібну інформацію.

Це дуже поширена помилка! Саме верхня частина сторінки має найбільшу цінність для розміщення там ключових слів. А якщо Ви займете її, розмістивши там графічне зображення, Ви просто марно використовуєте дорогоцінні сантиметри.

Іноді таке використання графіки призводить до того, що, незважаючи на те, що текстова інформація міститься в заголовку, вона не помічається пошуковими системами, тому що текст у даному випадку представлений у формі картинки.

2.3.2 Використання графічного навігаційного меню:

Тут має місце аналогічна ситуація. У внутрішніх посиланнях Вашого ресурсу повинні мати місце ключові слова, які дозволять отримати пріоритет при проведенні ранжирування. У випадку, якщо дане меню «прикрашене» графікою, системи-пошуковики просто не помітять текст Ваших посилань.

Якщо Ви все-таки вирішили використовувати графічне меню, обов'язково забезпечте всі зображення вірними тегамі ALT.

2.3.3. Проведення навігації через скрипти:

Іноді для навігації по ресурсу застосовуються своєрідні сценарії, іменовані скриптами. Але не забувайте, що системи-пошукові системи їх не читають і не виконують. Тому, якщо ви задасте посилання через скрипт, робот-пошукач не зможе пройти по ній через її недоступність для системи.

Щоб уникнути даної проблеми, завжди дублюйте посилання, застосовуючи при цьому звичайний метод, і Ви зробите навігацію по сайту загальнодоступною.

2.3.4. Застосування ідентифікатора сесії

Деякі сайти застосовують ідентифікатор сесії. Сенс його використання полягає в тому, що відвідувачам, що ввійшли на сайт, видаються унікальні параметри, так звані & session_id =. Вони додаються до адреси всіх відвідуваних сторінок ресурсу.

Завдяки застосуванню даного ідентифікатора, спрощується збір статистичних відомостей про поведінку відвідувачів сайту. Крім того, він може використовуватися для інших цілей.

Варто відзначити, що для робота-пошукача будь-яка сторінка, що має нову адресу є раніше не відвідуваною. Кожен раз переглядаючи одні й ті ж самі сторінки і отримуючи при цьому новий ідентифікатор сесії, пошуковий робот буде вважати їх новими сторінками сайту.

Висловлюючись інакше, у систем-пошукачів є способи, що використовують «склеювання» дзеркал і сторінок, вміст яких ідентично. У кінцевому підсумку це дозволяє зробити індексацію сайтів, що користуються ідентифікаторами сесій. Але не варто забувати, що процес індексації таких сайтів утруднений, і іноді проходить некоректно. Саме з цієї причини ідентифікатори сесій не варто використовувати на Вашому ресурсі.

2.3.5. Використання редиректів:

У результаті використання редиректів стає скрутним проведення аналізу сайту пошуковими роботами. Тому немає потреби у використанні редиректів без крайньої необхідності!

2.3.6. Застосування прихованого тексту:

Цей пункт разом з попереднім швидше має відношення до свідомого обману пошукових систем, але все-таки варто сказати про нього кілька слів.

Завдяки застосуванню прихованого тексту, яке полягає в збігу кольору тексту фоновим кольором, сторінка заповнюється необхідними ключовими словами без заподіяння шкоди дизайну сторінки. Цей текст не бачать для відвідувачі, але він чудово читаємо роботами.

Дані методи оптимізації отримали назву «сірих». Їх використання може привести до того, що Ваш сайт буде «забанено», або примусово виключений з бази даних пошукової системи.

2.3.7.використання однопіксельних посилань:

При використанні різних графічних зображень-посилань, що мають розмір 1 * 1 піксель, які через свій малий розмір практично невидимі для відвідувачів, майте на увазі, що ця маніпуляція теж буде сприйматися системами-пошуковиками як потенційний обман і Ваш домен також виявиться забаненими. Тому будьте обережні!

 
 


Коментарі

⤹ Залишити свій коментар ⤸

  • оновити, якщо не видно коду

Тарифні плани

Потужний старт Стандартний запуск сайту від $400
  • - ♜ -
  • В стартовий тарифний план входить:

  • Розробка та налаштування сайту
  • Семантичне ядро
  • Оптимізація швидкості
  • Наповнення до SEO 5 сторінок
  • Ліцензія двигунчика DLE
Просунутий SEO оптимізований сайт від $700
  • - ♚ -
  • В SEO тарифний план входить:

  • Створення та налаштування сайту
  • Семантичне ядро
  • Оптимізація швидкості
  • Наповнення до SEO 10 сторінок
  • Ліцензія двигунчика DLE
  • 5 силок + перелінковка
Імперський винущувач конкурентів від $999
  • - ♛ -
  • В імперський тарифний план входить:

  • Розробка сайту
  • Наповнення до SEO 20 сторінок
  • Повна оптимізація
  • Ліцензія двигунчика DLE
  • МОЄ НАТХНЕННЯ та ДОСВІД!
/* soc-knopki */